Instytucje

Szkoła

Badanie

Aparatura/test

Osoby badane

Opis

Zastosowanie

Koordynator

Uwagi

Diagnoza stanu przygotowania i kompetencji nauczycieli wf do realizacji podstawy programowej wychowanie fizyczne

Badanie kwestionariuszem ankiety

Nauczyciele wychowania fizycznego i dyrektorzy szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych

Autorski kwestionariusz ankiety (Zakład Pedagogiki), na który składa się 19 pytań o różnym charakterze

W celu opracowania programów dla nauczycieli wf – w ramach doskonalenia zawodowego – w zakresie realizacji modułu fakultatywnych zajęć z wychowania fizycznego i edukacji zdrowotnej

Informacja

Badanie prowadzone w trzech środowiskach: wieś, małe miasto, duże miasto

Ocena realizacji edukacji zdrowotnej na terenie szkół – warsztaty z zakresu Edukacji Zdrowotnej dla nauczycieli Wychowania Fizycznego.

Sondaż diagnostyczny

Nauczyciele wychowania fizycznego ze wszystkich typów i poziomów szkół.

Ocena realizacji Edukacji Zdrowotnej z zastosowaniem kwestionariuszy ankiet połączona z warsztatami edukacji zdrowotnej

Badanie i warsztaty mają służyć podniesieniu realizacji Edukacji Zdrowotnej w szkołach.

Zgoda i skierowanie od dyrektorów szkół.

Klub sportowy

Badanie

Aparatura/test

Osoby badane

Opis

Zastosowanie

Koordynator

Ocena zagrożenia bankructwem zawodowym klubów sportowych

 

Badanie klubu sportowego

Ocena poziomu zagrożenia bankructwem na podstawie modeli dyskryminacyjnych

 

Informacja

Benchmarking zawodowych klubów sportowych

 

Badanie klubu sportowego

Benchmarking konkurencyjny zorientowany na porównywanie z liderami w obrębie danego sektora

 

Rozpoznawanie strategii zawodowych klubów sportowych

 

Badanie klubu sportowego

Określanie strategii z perspektywy założeń szkoły planistycznej, ewolucyjnej, pozycyjnej i zasobowej

 

Ocena satysfakcji uczestników zajęć sportowo-rekreacyjnych

Autorski kwestionariusz ankiety; marketingowy wskaźnik satysfakcji klientów

Uczestnicy zajęć sportowo-rekreacyjnych; Młodzież i osoby dorosłe

Test składa się z 7 obszarów funkcjonowania organizacji sportowo-rekreacyjnej, respondenci oceniają na skali Likerta zadowolenie oraz ważność poszczególnych parametrów

Ocena satysfakcji konsumentów ma zastosowanie do budowania strategii utrzymania klienta oraz budowania z nim relacji

Ocena lojalności konsumentów sportowych

Sondaż; marketingowy wskaźnik lojalności klientów

Konsumenci sportowi, młodzież i osoby dorosłe

Ocena poziomu wskaźnika standardowego i wzmocnionego lojalności klientów

Ocena pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa jest niezbędna do planowania działań marketingowych

Ocena świadomości i rozpoznawalności marki produktu sportowego

Sondaż, marketingowe wskaźniki komunikacji

Konsumenci sportowi, młodzież i osoby dorosłe

Ocena poziomu spontanicznej i wspomaganej świadomości marki

Ocena stopnia znajomości marki w badanej grupie jest niezbędna do planowania działań marketingowych