18 19 20
  • 2024-03-12
    Gość pisze: Szanowny Panie Rektorze, czy w obowiązkowym szkoleniu z przeciwdziałania mobbingowi 15.03 studenci mogą brać udział zdalnie? Nie muszą być na nim stacjonarnie? Pozdrawiam.
    Dzień dobry, Tak, oczywiście studenci mogą brać udział w szkoleniu "zdalnie". Pozdrawiam Bartosz Molik
  • 2024-03-08
    Gość pisze: W dniu 5 marca w budynku głównym na korytarzu przy auli byłam świadkiem zbierania śmieci przez personel sprzątający. Bardzo się zdziwiłam, kiedy zobaczyłam, że posegregowane przez studentów śmieci wrzucane są wszystkie do jednego worka. Czy była to samodzielna decyzja osoby sprzatającej czy to uczelnia nie daje potrzebnych środków i zaleceń personelowi?
    Szanowna Pani / Szanowny Panie, Personel sprzątający na AWF stanowią pracownicy firmy zewnętrznej, zatrudnionej do utrzymania czystości na terenie Uczelni. AWF nie ma obowiązku zapewnienia tym pracownikom niezbędnych środków (leży to po stronie firmy), a decyzja o "wrzucaniu wszystkich śmieci do jednego worka" jest samodzielną decyzją pracownika. Nigdy nie było i nie ma takich zaleceń ze strony AWF. Nie wiemy, czy ta Pani samodzielnie segreguje te śmiecie wyrzucając je do głównych pojemników. Zwrócimy uwagę na zaistniałą sytuację firmie obsługującej Uczelnię. Pozdrawiam Bartosz Molik
  • 2024-03-04
    Gość pisze: Czy w tym roku będzie sbm ffestival na terenie AWF?
    Dzień dobry, Tak, cieszymy się, że w 2024 roku AWF będzie gospodarzem SBM FFESTIVAL. Pozdrawiam Bartosz Molik
  • 2024-03-04
    Gość pisze: Szanowny Panie Rektorze, czy przewidywany jest dzień rektorski na dzień 2.04.2024 r. (wtorek), wiele studentów wraca na święta do rodzinnych domów i taka informacja z wyprzedzeniem byłaby dużym ułatwieniem.
    Dzień dobry, W planie studiów 02.04.24 jest normalnym dniem zajęć. Konsultowałem temat z URSS, który ma co roku dwa dni do wykorzystania. Pierwszy dzień został wykorzystany podczas Świąt Wigilijnych. Drugi dzień planowany jest w okolicy weekendu majowego. Pozdrawiam Bartosz Molik
  • 2024-03-04
    Gość pisze: Szanowny Panie Rektorze, chciałbym zapytać Pana o Pańskie zdanie na temat "kursu od Uczelni Norweskiej", który mamy zrealizować i który nadzoruje (usunięte dane JMR). Nie chciałem podawać imienia i nazwiska, jednak przekroczyła moją granicę cierpliwości w związku z całym kursem. Mamy obowiązek odbycia praktyk pedagogicznych w szkole ponadpodstawowej, przy czym (usunięte JMR) utrzymuje, że niezrealizowanie "tego całego kursu od Uczelni Norweskiej" może skutkować negatywną oceną. Musieliśmy również przekazywać nasze dane osobowe oraz zrobić zdjęcie dowodu osobistego jako potwierdzenie naszej tożsamości. Uważam, że wysyłanie danych osobowych i zdjęcia dowodu do obcej uczelni, której nie znam, jest niewłaściwym pomysłem. Nie znalazłem jednak żadnej informacji na ten temat kursu w umowie między Dziekanem Wychowania Fizycznego a szkołą. Naszym zadaniem jest jedynie ukończenie 200 godzin praktyk i wypełnienie dziennika, aby otrzymać pozytywną ocenę. W regulaminie oraz karcie przedmiotu również brak jest wzmianek dotyczących obowiązkowego kursu norweskiego. Jeśli miał Pan możliwość skonsultowania tej sprawy z (dane usunięte, JMR) i nie ma perspektyw na jakąkolwiek zmianę, a "kurs" nadal będzie decydował o wyniku praktyk, uważam, że kurs norweski staje się istotnym problemem. Nie jestem osamotniony w przekonaniu, że kurs ten stanowi poważny problem, a cała grupa podziela moje stanowisko. Z poważeniem Student II stopnia WF.
    Szanowny Panie Studencie, Skonsultowałem się zarówno z Panem Dziekanem Wydziału Wychowania Fizycznego, jak również z organizatorem "kursu norweskiego". Powiem szczerze, że przedstawione mi wyjaśnienia pozwalają mi wesprzeć inicjatywę, która dla Studentów jest dodatkową możliwością rozwoju. Kurs e-learning jest częścią samokształcenia w ramach praktyki pedagogicznej. Stanowi on obowiązkowy element do realizacji i dlatego m.in został znacznie skrócony dziennik praktyk, aby student miał czas na uczestnictwo w szkoleniu. Dane, które musieli podać studenci w procesie rekrutacji służyły do potwierdzenia tożsamości, polskiego obywatelstwa i faktu bycia studentem AWF. Są to procedury wymagane w kursach finansowanych przez Norweskie Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wszystkie kwestie formalne przy wprowadzeniu kursu zostały zachowane, w tym porozumienie bilateralne i umowa na realizację kursu. Po zakończeniu kursu studenci uzyskują dodatkowe kompetencje i certyfikat, a całość jest elementem internacjonalizacji procesu kształcenia. Proszę zatem traktować kurs jako szansę, a nie jako problem. Zarówno organizatorzy jak i osoba odpowiedzialna za wprowadzenie kursu w AWF są do dyspozycji studentów w razie jakichkolwiek wątpliwości, więc zachęcam do kontaktu z Koordynatorem kursu. Podsumowując, kurs jest elementem umiędzynarodowienia i uzyskaniem dodatkowych kompetencji. Inicjatywę przygotowaną przez Pracownika uznaję jako niezwykle cenną. Dodam, że planujemy zwiększyć liczbę zajęć z profesorami wizytującymi, w celu podniesienia jakości kształcenia. Pozdrawiam Bartosz Molik
18 19 20