Aktywność Młodego Warszawiaka – II tura naboru
OGŁOSZENIE O II TURZE NABORU W PROJEKCIE „AKTYWNOŚĆ MŁODEGO WARSZAWIAKA” |
Organizator, działając na podstawie § 4 ust. 14 Regulaminu Uczestnictwa w Projekcie „Aktywność Młodego Warszawiaka” ogłasza II turę naboru w Projekcie.
Postanowienia Regulaminu Uczestnictwa w Projekcie „Aktywność Młodego Warszawiaka” z dnia 13 grudnia 2021 r. - szczegółowa informacja o Projekcie - zachowują aktualność, z uwzględnieniem poniższych modyfikacji:
§4 ust. 8 Regulaminu określa następujące terminy dla II tury rekrutacji:
Procedura rekrutacji uczestników składa się w z dwóch etapów:
1) Etap I – przyjmowanie, dokonywanych przez dyrektorów szkół, zgłoszeń szkół i klas (na formularzu Forms) od 10.01.2022 r. do 31.03.2022 r. lub do wyczerpania limitu zgłoszeń.
2) Etap II – wewnątrzszkolna/wewnątrzklasowa procedura zgłoszenia uczniów i opiekujących się nimi nauczycieli do Projektu (uzupełnianie dokumentów papierowych) i ich ewidencjonowania w plikach Excela wypełnianych i przesyłanych na wskazany adres e-mail przez nauczycieli-wychowawców klas najpóźniej do 31 marca 2022 roku.
§4 ust. 11 Regulaminu określa następujące terminy dla II tury rekrutacji:
Szkoły chcące wziąć udział w Projekcie dostarczą dokumenty rekrutacyjne II Etapu dotyczące uczniów i nauczycieli wymienione w ust. 4 pkt 3) – 7) do dnia 30 kwietnia 2022 roku.
§4 ust. 13 Regulaminu określa następujące terminy dla II tury rekrutacji:
W przypadku nieuzupełnienia przez Uczestnika dokumentów, o których mowa w ust. 8 pkt 2 w terminie do dnia 30 kwietnia 2022 roku, Uczestnik taki jest wykluczony z udziału w Projekcie a Organizator zawiadomi kolejnego Uczestnika z listy rezerwowej o zakwalifikowaniu się do Projektu.
Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z dniem 10 stycznia 2022 r. i obowiązuje przez okres trwania Projektu.
UWAGA: Ogłoszenie II tury naboru nie ma wpływu na prawa i obowiązki Uczestników, którzy dokonali zgłoszenia w terminie do 31 grudnia 2021 r.
data publikacji: 2022.01.05