Pracownik punktu obsługi klienta InfoDworzec

Stanowisko: Pracownik punktu obsługi klienta InfoDworzec
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe
Numer zgłoszenia: 4325
Termin wpłynięcia:
Termin ważności:
Praca
Opis stanowiska
Wymagania
Pracownik punktu obsługi klienta InfoDworzec
Numer ref. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie

Zakres czynności:
* bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat: odjazdów
i przyjazdów pociągów, potencjalnej ceny połączeń, warunków odbycia najszybszej i najtańszej podróży i opóźnień pociągów
* udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca, jego topografii, dostępnych usług oraz najbliższego otoczenia dworca
* udzielanie informacji dotyczących topografii miasta, informowanie o możliwościach komunikacyjnych, atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych
* przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
* pomoc osobom z niepełnosprawnością lub o ograniczonej sprawności ruchowej
* reagowanie w sytuacjach nagłego obniżenia jakości świadczonych klientom usług oraz zauważenia zaistniałych lub potencjalnych zagrożeń
* monitorowanie poprawności i zgłaszanie nieprawidłowości w zakresie informacji pasażerskiej, publikowanie na stacji plakatowych rozkładów jazdy pociągów, regulaminów i innych materiałów informacyjnych
* zgłaszanie ujawnionych usterek i awarii technicznych elementów stacji zarządzanych przez PKP S.A. do odpowiednich serwisów, monitorowanie czystości stacji oraz dbałość o prawidłowe funkcjonowanie i estetykę punktu InfoDworzec

Wymagania:
* wykształcenie minimum średnie
* biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
* znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio zaawansowanym, pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1) - warunek konieczny
* mile widziana znajomość innych języków obcych
* nastawienie na wysoką jakość, szybkość i skuteczność obsługi
* dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta (praca w handlu, w punktach obsługi klienta)
* umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywność
* umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych
* proaktywność, zaangażowanie i cierpliwość
* wysoka kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom
* dobra znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Oferujemy:
* umowę zlecenie
* elastyczne godziny pracy: od poniedziałku do niedzieli oraz w dni ustawowo wolne od pracy - praca na podstawie grafiku uzgadnianego przez cały zespół
* możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
* atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy

Dane kontaktowe do pracodawcy dostępne są w Biurze Karier. Jeżeli jesteś zainteresowana/y tą ofertą, wyślij wiadomość na adres mailowy Biura Karier: biurokarier@awf.edu.pl, w treści wiadomości podając numer ogłoszenia.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 14189