Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów
Stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów
Pracodawca: Medicover Numer zgłoszenia: 4397 |
Termin wpłynięcia:
Termin ważności: |
Praca |
Opis stanowiska Wymagania | Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów Czym będziesz się zajmować każdego dnia? Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa pacjentów, czyli: - umawianie wizyt - pomoc w korzystaniu z naszych usług - informowaniu o możliwościach dotyczących usług Medicover - wydawanie recept - pobieranie płatności za usługi dodatkowe
Co jest potrzebne, aby móc efektywnie wykonywać zadania na tym stanowisku? Przede wszystkim chęć pracy z klientem, a co za tym idzie: - łatwość w nawiązywaniu kontaktów - asertywność - swobodna komunikacja w języku angielskim – coraz częściej pacjentami Medicover są obcokrajowcy
Jak będzie wyglądać nasza współpraca? - od pierwszego dnia oferujemy umowę o pracę - tworzymy zespół 10 zaangażowanych i wspierających osób - pracujemy w trybie zmianowym 12to godzinnym – oznacza to, że pracujesz średnio 3 dni w tygodniu (8:00 – 20:00) - centrum działa również w soboty – będziemy potrzebować Cię ok 2 razy w godzinach 8:00 – 14:00 - grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze studiami zaocznymi, pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi - niedziele i święta są zawsze wolne od pracy Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować? - już po 4 miesiącach masz możliwość certyfikacji – jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Pacjentów i oczywiście wyższym wynagrodzeniem - program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – obecny Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów, który jest Twoim potencjalnym przełożonym również zaczynał pracę na tym stanowisku Co dalej? 1. Zaaplikuj. 2. Twoja aplikacja trafi do naszej bazy. 3. Daj nam 2 tygodnie - w ciągu tego czasu na pewno skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo z informacją jaki jest status Twojej aplikacji. 4. Jeśli będziesz spełniać wymagania stawiane na tym stanowisku umówimy spotkanie z potencjalnym przełożonym. 5. Spotkanie jest ostatnim etapem rekrutacji – po nim otrzymasz informację jaka jest nasza decyzja i mam nadzieję oferta.
Teraz pozostaje tylko zaaplikować i czekać na kontakt z naszej strony! Do usłyszenia! |
---|
Dane kontaktowe do pracodawcy dostępne są w Biurze Karier. Jeżeli jesteś zainteresowana/y tą ofertą, wyślij wiadomość na adres mailowy Biura Karier: biurokarier@awf.edu.pl, w treści wiadomości podając numer ogłoszenia.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 14189