Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów

Stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów
Pracodawca: Medicover
Numer zgłoszenia: 4397
Termin wpłynięcia:
Termin ważności:
Praca
Opis stanowiska
Wymagania
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów

Czym będziesz się zajmować każdego dnia?
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa pacjentów, czyli:
- umawianie wizyt
- pomoc w korzystaniu z naszych usług
- informowaniu o możliwościach dotyczących usług Medicover
- wydawanie recept
- pobieranie płatności za usługi dodatkowe

Co jest potrzebne, aby móc efektywnie wykonywać zadania na tym stanowisku?
Przede wszystkim chęć pracy z klientem, a co za tym idzie:
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- asertywność
- swobodna komunikacja w języku angielskim – coraz częściej pacjentami Medicover są obcokrajowcy

Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
- od pierwszego dnia oferujemy umowę o pracę
- tworzymy zespół 10 zaangażowanych i wspierających osób
- pracujemy w trybie zmianowym 12to godzinnym – oznacza to, że pracujesz średnio 3 dni w tygodniu (8:00 – 20:00)
- centrum działa również w soboty – będziemy potrzebować Cię ok 2 razy w godzinach 8:00 – 14:00
- grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze studiami zaocznymi, pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi
- niedziele i święta są zawsze wolne od pracy

Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
- już po 4 miesiącach masz możliwość certyfikacji – jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Pacjentów i oczywiście wyższym wynagrodzeniem
- program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – obecny Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów, który jest Twoim potencjalnym przełożonym również zaczynał pracę na tym stanowisku

Co dalej?
1. Zaaplikuj.
2. Twoja aplikacja trafi do naszej bazy.
3. Daj nam 2 tygodnie - w ciągu tego czasu na pewno skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo z informacją jaki jest status Twojej aplikacji.
4. Jeśli będziesz spełniać wymagania stawiane na tym stanowisku umówimy spotkanie z potencjalnym przełożonym.
5. Spotkanie jest ostatnim etapem rekrutacji – po nim otrzymasz informację jaka jest nasza decyzja i mam nadzieję oferta.

Teraz pozostaje tylko zaaplikować i czekać na kontakt z naszej strony! Do usłyszenia!

Dane kontaktowe do pracodawcy dostępne są w Biurze Karier. Jeżeli jesteś zainteresowana/y tą ofertą, wyślij wiadomość na adres mailowy Biura Karier: biurokarier@awf.edu.pl, w treści wiadomości podając numer ogłoszenia.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 14189